HTML

Programozás

nagypolitika kisKomáromban

Friss topikok

Linkblog

Komárom Update 2.0

2010.11.29. 17:04 revkomarom

Csá, csumi …csáááá!

 

Bocsi hogy eddig nem jelentkeztem, de most abgrédeeetem a programokat a PC-n (ostobáknak: ez a poketkalkulítert rövidítése)…… hogy milyen számítógépen, hát a Comorra (régebben Cumarumnak, tájszólássa Komárnonak is híják) márkájún, AMD Athlon X2, 16:9-es képernyővel 24 colos, természetesen LCD színes. Sajnos még nem LED és 3D, de asztán azaz igasság, hogy utálok szemüvegbe űni a gép előtt. Meg hát az eredeti gép is majd 800 éves, nincs keret újra így hát fótozgatom.

Már régóta éreztem, hogy valamit kő csinánom ezze a kurva géppeee…nem jól működött, akadozott és elég sűrűn lefagyott. A nemrég fölinstallált most 1.1-es operációs rendszer is a véremet szívta. Ez a mököpö 3.2-es kalózprogijának később legalizált verzsünje, de én befürödtem vele, pedig egy vagyonba került… már a tököm tele volt az egész géppeee. Így hát hogy ezt a sok nyűgöt, problémát megelőzzem, hogy má tudjak vele rendesen dógozni, nagy elhatározásra jutottam… abgrédeltem vazeee… Először is az operációs rendszerbe újítottam a független 1.1-es változatra esett a választásom, mer választani és váltani ugye ehhez bátorságra meg lélekre van szükség. Hát nekem vót mindkettő. Na nem mintha ezt az operációs rendszert én annyira szeretném de idén nagyon szegényes volt a felhozatal. Választhatam vóna még a operációs rendszerek közű a mököpö 3.3-ast meg a most 2.1-est de valahogy egyikhez se vót gusztusom. Olyan alprogramokat kínáltak hozzájuk, hogy én szégyelltem magam. Mindkettőhöz adtak a 25 (képviselő) kiegészítő programot. Szerintem ez a szám nagyon magas, ennyi alprogrammal garantált a káosz.

Az eddig majd nyóóóc éve futó idejétmúlt főprogramot, a papírfülű 2.1.2-es is lecseréltem egy majdnem vadiúj tonó 2.1-es re (eddig csak nagy komoly márkájú számítógéphálózatokon futtatták, mint például szmer…). Sokat vacilláltam mer azaz igasság hogy elég nagy a zűrzavar a mi brancsunkba. Annyi új progi van, hogy csak kapkodom a fejem. De hát én óvatos vagyok, én még emlékszer az olyan nagy reklámhadjárattal beharangozott termékekre, mint a kolbászbászbólleszakerítés 5.4-es, a megvalósítomazálmaimat 6.4-es, vagy az eléggé agresszív kis dögre a szavazzrám 8.5-ösre. Régi motoros vagyok én úgyhogy tudom ezek csak régebbi programok megdizájnolt változatai. Ugyanúgy, mint most egy alternatív kis cég által gyártott szeretlekkomárom 1.0, amit én még annak idején a piacra kerülése idejében a trombitaseggűek 2.2-ként ismertem meg.

Sokat próbálkoztam a stubi 1.5-el, meg az ezzel együtt ajánlott azegyjobbkomáromért 1.0-ás segédprogrammal, de nem voltak kompatibilisek a sudri 2.0 és a törő 2.0 alprogramokkal, és a memória se bírta a strapát. A stubi 1.5-el adott kamilló 4.2-es és a takács 3.1-es alprogramokat meg rühelltem, annyira primítívek voltak. Már akkor elavultak, amikor megírták őket. Azokkal a régi sudri 2.0 és a törő 2.0 alprogramokkal is kurva sok gond volt, elburjánoztak, mint a parlagfű és már több helyet foglaltak a memóriában, mint a főprogram, szinte már önálló életet éltek, rátelepedtek még az operációs rendszerre is, úgyhogy a papírfülű 2.1.2-es főprogrammal együtt aztán később ezeket is kidobtam a pébe. El kell, hogy mondjam a delete gomb megnyomása nem esett nehezemre, sőt jóleső bizsergést éreztem és örültem hogy már végre megszabadulok ettől a spamtól.

Haverok ajánlották még az újkomárom 1.0-t, de amint belenéztem azonnal tudtam, hogy ez a régi megunt és sajnos jól ismert papírfülű 2.1.2-es, csak újracsomagolták és átnevezték. Na… de én már ilyen átveréseknek nem dőlök be, ennél már rókább vagyok… húzzanak ezzel a programmal a jokurvaannyukba. Később még próbálkoztam a bósza 1.0 ócsójános programocskával is. Tudom, hogy ez egy kezdetleges program, néha primitívnek is tűnhet, de nagyon eccerű a kezelése, hogynemongyam nagyon szófogadó. Már majnem rákattantam, és majnem installáltam, amikor kiderült, hogy vírus. Meg is szabadultam tőle gyorsan, szerencsére a parancsikonban volt egy olyan funkció, hogy önmagát törölte, de a harddiszkemet majnem gallyra vágta. Nagyon vigyázni kell az ilyen nóném progikkal. Az meg hab vót a tortán, hogy ennek a programnak a reklámarca egy olyan bajcos kis köpcös manus vót, aki elül még a kutyát is el kell zárni ne hogy kárt tegyen benne…

Így hát maradt a tonó 2.1, kicsit macerás ugyan, hogy át kellett állítanom a nyelvet szlovákra, a billentyűzeten az újfajta betűket is szoknom kell még, de hát barátkozunk, barátkozunk. Az is lehet, hogy később piacra dobnak egy magyarbarát változatot is, olyat amelyik ismeri az ü,ű és az ö,ő betűket is. Az EU nevű rendszergazda (milyen hüje név egy rendszergazdának, lehetne mongyuk Margit… de ez csak magánvélemény) már régóta ígérgeti, de úgy látom, hogy most más programok főjavításával van elfoglalva. Elsősorban a zsé 11.2-es és a korrupció 5.0-sal bajmolódnak. Meg most próbája futtatni a croatia 1.0-t és a türkie 1.3-as változatát is. Mindkettővel elég szarul áll. Szóval őrá most nem számíthatok, magamra maradtam megint. Próbálom összehangolni ezt az öreg szétesőben lévő gépet a programmal.

Még nem tudom, hogy mihez kezdek a termálfürdő 5.1-es, a közvilágítás 6.2-es vízművek 7.3-as, a szemételszállítás 8.4-es segédprogramokkal. Sajnos nem törölhetem őket, mert összeomolhat az egész rendszer. Talán majd végigfuttatom rajtuk a kiakarittigazgatólenni 6.4-es vírusirtót. Most jöttem rá hogy vannak olyan programok a gépen, amiről nem is tudtam… hogy hogyan kerültek oda? Ilyen például a húszszázalékotvisszakérek 3.2-es, haszponzolrálszmeghálálom 4.3-as, habenyalszlehethogyélnihagylak 5.3 vagy az itténosztomalapokatköcsög 2.2. Ezeket asszem törölni fogom.

Állítólag lesznek ehhez az új főprogramhoz, a tonó 2.1-hez is alprogramok, nemsokára a placcra kerülnek. Egyik haver fülest kapott. Ha téged is érdekel, keresd a seggnyaló 21.8-as és a körbeszoplak 32.9-es alprogramokat, garantáltan kompatibilisek a tonó 2.1-el, meg hát az összes főprogrammal is.

 

Üdvözöl barátod a mátrixból: Neo

 

U.i. Képzeld volt itt egy ügynök lakberendező programokat kínált ócsóér, valami jazzygarden 1.1, meg centraloffice 2.1, de annyira silányak voltak ezek a termékek, hogy kivágtam az ürgét, mint a fostoslibát.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://komarom-update.blog.hu/api/trackback/id/tr42481575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása